fest, cross och ett rent helvete

Har nog aldrig haft en så rolig utekväll som igår. Eller, hemma hos ellen var det självklart roligast. Krogen var sådär. Johan och charlie agerade vänner när alla andra försvann, john och daniel gjorde att jag satt säkert på bussen hem. Så säkert att jag nästan inte kom av. Tycker synd om sofie som fick äran att ha efterfest utanför sitt fönster. Legitimation är nu överflödigt att ta med, då jag och vakten lyckats finna varandra på ett vänskapligt plan.

Imorse vaknade jag klockan åtta, pigg som en hitler. Åkte till björkvik och kollade på brur och emil när dom crosstävlade på något jävla fält. Huvudvärk + 40 crossmotorer funkar sådär. Inte min grej. Blev helt sjukt trött påväg hem och somnade i bilen, sov en stund hemma också. Sucks! Ska snart ner till sofie också. Kommer somna hos henne med. Ljuvligt sällskap, yes I am!

och jag älskar dig så det gör ont. Allt gör ont. Precis allt i denna stund gör så sjukt jävla ont att jag inte vill vara med längre..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0