ew, va?

Åkte in för en lektion idag. Charmigt nog var den inställd, så jag sjukanmälde mig och åt lunch med mina sötungar. Tog bussen hem, satte på scrubs.. och ja.. somnade ganska stenhårt och vaknade klockan fyra. Nu mår jag lite bättre anyway. Måste till skolan imorgon och gå på föreläsning. Det jobbiga är att insändaren ska in imorgon och jag är helt stuck. Får ihop en halv sida, men det är osammanhängande att jag vill skjuta någon.

Och mamma slutar aldrig förvåna mig. Satt nyss och dödade tangentbordet för att msn vägrade fungera och ord som kukdator är ju inte helt ovanliga. Då kommer min kära mor och yttrar "säg fittdator istället, det låter lite trevligare i alla fall?" WHAT? På vilket sätt DÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0