Att boka Herr Betnér

Onsdagar är utan tvekan tråkigaste dagen i skolan. Alla lektioner är skit. Började med lite grupparbete imorse. Jag kan inte vara seriös på morgonen har jag märkt. Skickade offertförfrågan till Forssjö buss angående tio bussar. Fick sedan för mig att skicka offertförfrågan på Magnus Betnér (charm!), men maha. Hur skriver man? "Hur mycket kostar du?" Woah, Betnér är en hora! Matteprov och mentorstid resulterade i mer oseriöshet så jag lånade klassrumstelefonen och började ringa mobila samtal. Skolan får stå för kostnaderna EHE! Smart_tjej. Lite religion på det och jag trillade in i bussen (som förövrigt var sjukt kall) och ah. Snubblade på asfalten utanför huset.

Om en timme kommer björkis och fikar
Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0