du vet inte, jag vet ingenting

Ibland undrar jag varför jag aldrig kan glädjas för saker som hänt. Varför jag inte kan se tillbaka och minnas det som varit roligt. Istället mår jag dåligt av att tänka på det. Som England i våras, den roligaste resan jag gjort hittills. Varför inte minnas med glädje? Nej, istället saknar jag allt och får ångest istället. Samma sak när vi var på maiden i somras. Då väder och sällskap var perfekt. Allt var perfekt. Kan inte minnas skiten med annat än ångest. Vad är problemet, Varför liksom?

Nu måste jag koncentrera mig på viktigare saker än ältning
SVENSKA MATTE STÖDORD
(..spela spela spela)


Kommentarer
Postat av: Giaco Tacoboy

Hakuna Matata säger jag bara :)

2008-10-22 @ 16:32:33
URL: http://giacomito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0