Fosterungen

Vi har ett stort hus. Vi är bara tre personer här. Det finns plats bland tavlorna. Alla barn vill ha husdjur, jag vill ha ett fosterbarn. Helt sjukt. Drömde inatt att jag fick en schysst liten fosterunge i julklapp. Han var fjorton och kriminell, eldade upp hus och grejade. Men han blev så snäll! Gjorde allt jag sa och jag fick spelsällskap =D

Så nu tänker jag skriva ett kriminellt fosterbarn på min önskelista (men han MÅSTE bli snäll och söt, iallafall mot mig. Och han ska slå alla jag pekar på, inte som min nuvarande bror som oftast slår MIG.. Vad är felet?) Eller så får jag bli fostermamma när jag blir tant. Skit samma.. Man hjälper ju någon anyway.  Domination nu. HEJ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0