thrill

MMS. Ja, nu finns den funktionen på mobilen också. Det första mottagna blev från emil.. Ett schysst klipp med porr. Precis vad alla 18åriga flickor vill ha, right? PorrMMS. Hehu. Undra varför jag tycker han är lite besvärlig ibland? Tror jag inte ska nämna för min bror att funktionen nu är tillgänglig, klarar mig bra med bara sjuka mess UTAN bilder.

Får beslutsångest över call of duty 5. Köpa eller inte? Ser sjukligt tråkigt ut, men alla ska tydligen köpa det. Vill ju inte sitta själv med fyran direkt. Världsproblem jag har. Trevliga funderingar såhär på kvällen.. Måste skaffa ett liv.. Nu

Nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror långt ifrån alla ska köpa CoD5. Det är ju allmänt känt att Treyarch inte gör lika bra spel som Infinity Ward. Man får nog snällt vänta till CoD6 om man ska få kvalitet igen.

2008-10-07 @ 09:19:03
Postat av: matilda

mja. långt ifrån alla kan stämma, visst överdriv från mig där. men de jag brukar spela med är laddade på det, så det blir lite grupptryck över det hela.

2008-10-07 @ 11:40:58
URL: http://emubox.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag spelar med cirka 80 personer, ett fåtal av dem är intresserade av CoD5. Far Cry, Killzone 2 m.fl är det spel som diskuteras mest just nu. Men men, man kan alltid köpa och sälja det igen om det är kasst.

2008-10-08 @ 08:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0