när blir jag av med alla psykon?

Nu har jag gått och blivit med stalker också. En kille på 20år har suttit i en bil utanför mitt hus sen sju imorse, till tolv på förmiddagen. Sex timmar är ju lite väl. Känns lite obekvämt att mina fans kommer så nära inpå. Kanske behöver en bodyguard? Anyway lämnade han bilen för att röka ett par gånger och prata lite mobil. Hehu. Antingen vill han gifta sig med mig, eller döda. Varför tror jag på det sistanämnda..?

Fast han kanske är väldigt ensam och tycker det är kul att sitta i en bil? Kanske borde erbjuda honom min vänskap eller adoptera honom som husdjur? Eller så kanske jag kan övertala mamma att dra in honom som fosterbarn? En ny bror. Precis vad jag önskar mig, eftersom den jag har ALDRIG är hemma och oftast drygar. Stalkerboi, be mah brotha!

(Fast om du är kriminell och typ sexberoende, välj mina grannar.. döda inte mig) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0