high on crimes

Bra onsdag också. Bra vecka? Haha. Ett missöde though. Missade min bästis på bussen hem, hur kunde jag missa håret? Det är sånt som inte får ske. Vi har varit borta från varandra FÖR länge nu. Antagligen därför vi hatar världen. Måste nog klämma in en liten playdate på fredag iallafall, för det här med distansförhållande är inte vår grej.

Skolan gick kanoners idag. Sandra och jag samarbetade sista lektionen och det spårade ut lite kanske. Religion står mig inte nära, inte alls. Nae. Nu ska jag skriva klart svenskan och sen hälsa på syster..

Kommentarer
Postat av: Sandra u know

Glöm inte våra planer Maggan ;D

2008-10-22 @ 19:09:51
URL: http://pedersson.blogspot.com
Postat av: slash

neeeeeeej distansförhållande är B. Livet skiter sönder sig utan dig vid min sida! Lägg av med att inte vara vid min sida helt enkelt<3

2008-10-22 @ 20:57:13
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0