hardworkin' bitch

Hej världen och hej alla fans.
Jag har jobbat. Är helt slut i huvudet, men det gick kalas hela dagen. Slutade vid sju och tänkte gå hem till emelie för en liten "hejdåmiddag" (eftersom kvinnan åker till egypten på lördag). Vad möts jag av när jag går ut? Totalt jävla mörker (eeheehe) regn, blåst och SNÖ! Jag hatar sverige denna årstid. Inte okej med det här. Snöar det imorgon dödar jag någon. Inte festat på 100 år och när jag väl ska göra det ska vädret sabba all boost jag hunnit greja upp den senaste veckan? Not fair. 

Näe. Nu ska jag tjocka lite med syster och senare blir det spela 
Det behöver jag
Och jag får.

Kommentarer
Postat av: Giaco TÄKOboy

skönt att någon annan också klagar på vädret :P

angående spelandet ikväll och jag citerar dig "jag har jobbat. Är helt slut i huvudet".



hahah ser ut som att du komma ligga SIST hela tiden ikväll igen.

2008-10-30 @ 19:39:56
URL: http://giacomito.blogspot.com
Postat av: slash

hej bby!<3 jag har varit hos mamy, så det är snarare mats-nilsson-upptaget-i-telefon xD ring mig i morrn, har massa skojjsiga news du kommer vilja kräkas på xD älskar dig<3

2008-10-30 @ 21:28:20
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0