update, viktigt liv

Sämsta uppdateringen sen.. någonsin. HE HE HE. Har inte haft tillgång till nät här, eftersom det laggar ner när ps3an är på (som den är 24/7).. Men sen i fredags har jag hunnit med följande

Klassfest - Som får mig att uppskatta att jag aldrig festat med dom förut. Fast jag älskar mina tjejor + mindre antal killar. Blir nog bättre nästa gång. Och nästa gång. Och gången efter det. I lördags kom min syster hem från Egypten i skepnad av ett negerbarn. Vilken lycka, vilken kärlek, och vilket hat jag har mot hennes svarta mage. Och jag kan nu ta körkort nästan. Kan start i backe OCH gjort det offentligt. Min pappa blev stolt. Jag förstår honom. Det var min present på farsdag, att lära mig start i backe. Sen kom min bror och förgyllde kvällen, han var riktigt normal.

Igår följade jag med emelie och lämpade av farmor på planet till paris. Hon körde lagligt hela vägen förutom dom TVÅ sista kilometerna. Det blev 2000 spänn i böter. Och jag skrattar så själen snart dör ut. Och idag har jag blivit hög på alla jävla aromer på praktiken.

Nu blev jag matt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0