the wicker man

Jag är verkligen sämst på att uppdatera. Men jag har aldrig någonting intressant att dela av. Allt jag tjatar om är spel, och ja - det är mitt liv förtillfället. Nolifer yada. Sjuk är jag också, fast inte på riktigt. Mer känns-som-jag-har-tusen-graders-feber och har typ feber åt andra hållet (alltså ingen feber at all). Hängde på SACOmässan igår iallafall, enbart för att det är mysigt att åka buss som faktiskt är bekväm och visar film. Charmigt att bussen in till katrineholm var 20 minuter sen också, jag som stressade ner för att hinna. Frös ihjäl i skorna from hell, converse. Mamma skyller min febersjuka på skorna och för tunn jacka. Blir tvångsshopping på söndag, faen vad tråkigt. Så där stog jag, på största (tråkigaste) mässan bland alla hyperfixade människor med för tunna kläder, febersvallningar och fult hår. Tacka GUD för att jossan slavade för mig, den underbara människan. HE HE HE

Idag är jag hemma. Missar tjejmiddagen ikväll och det känns sämst, men jag orkar verkligen inte. Istället har jag städat lite på mitt golv, så nu kan man faktiskt se hela ytan och ja, jag har verkligen ett vackert golv. Till städningen så lämpar sig inget bättre än maidens rock in rio. Låtsas lite som att det är mig och mitt städande dom jublar till. Men nae.

Introt och sen låten + videon
Rysningar, heartache och PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag är verkligen sämst på att uppdatera. Men jag har aldrig någonting intressant att dela av. Allt jag tjatar om är spel, och ja - det är mitt liv förtillfället."

Äh, vad gör det? Du berättar ju om ditt liv, är väl vad en blogg är till för? Tell us what you think and feel.

Over and out.

2008-11-21 @ 13:50:35
Postat av: slash

var the hell är du? Här ringer man och har sig men du svarar ingenstans. ring sen Älskar Dig<3

2008-11-22 @ 10:07:28
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0