lost in another breakdown

Det är nu jag ska gråta. Det är nu jag ska släppa allting och lägga mig ner och dö. Och det är nu jag vill ha en lugn helg. Och vad händer? Imorgon har jag praktik hela dagen och (!!!!) tackade JA (!????) till att worka sista passet på ICA (cpcpcpcp) - vilket gör att jag missar sandras födelsedag. Fredag krockar två grejer galet mycket (inte bra). Lördag krockar två grejer (fan inte bra). Och på söndag ska jag tydligen ha praktik. Obetalt. Obetalt. O b e t a l t 

Och vi vet hur jag blir när det är FÖR mycket grejer på gång
Handlingsförlamad.

Jag vill tacka eniro.se för allt stöd.
Nu breakdownar jag en aning och gråter till unga mödrar

Kommentarer
Postat av: Giaco

lol, sucks to be you

2008-11-26 @ 19:21:25
URL: http://giacomito.blogspot.com
Postat av: carl

vems idé med eniro? :)

2008-11-27 @ 12:28:41
Postat av: slash

älskar dig bby:*

2008-11-27 @ 15:07:37
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0