(allt jävlas)

Mmh. Var tänkt att få undan på lite plugg idag. Två prov imorgon. Har aldrig kunnat plugga till ett matteprov, så jag skiter totalt i det. Men religionen? Haha. Klassen gjorde det för fyra veckor sen. Har skjutit på det SÅ länge och kan fortfarande inte skiten. Damn it. Sen kollade jag planeringen och ser att vi har instuderingsfrågor tills tordag. Låter inte så jobbigt kanske. Men eftersom Naturkunskap ligger i mitt hatfack för ämnen, och lektionen är TVÅ timmar lång och att jag väldigt lätt blir uttråkad efter 10 minuter - så har jag, smartaste tjejen i världen, skrivit alla anteckningar med vänsterhand. Måste jag tillägga att jag är högerhänt?

Helvete.

Jag cpar loss nudå. Och ritar en kolatom i paint. Undra om läraren kommer uppskatta det? Mmh, antagligen inte. Men jag försöker ju iallafall. Och så saknar jag emelie faktiskt. Hur ska det bli på tisdag? Vi brukar ju träffas på tisdagar och tjocka. Känner att den kommande veckan kommer bli riktigt dålig, och den har inte ens börjat än.. Well. Jag bjuder på en bild sen fredagen. Munnen såg helt fucked up ut, så sätter min underskattade gamla headerbild över. Inte för att det blev så mycket snyggare, men seriöst. Jag ser ut att ha lite längre ögonfransar. Uppskatta, ilyily

God jävla natt senare.


Kommentarer
Postat av: Tacomään

hahahaah I lol'd :D

2008-11-02 @ 23:46:20
URL: http://giacomito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0