Till min trevliga mor

Opepp på morsdag typ. Jag har inte köpt något, varför förvänta sig det? Jag är totalt efter när det gäller att vara snäll och givmild dotter. Dock ska jag bränna en skiva åt kvinnan, med låtar HON faktiskt tycker om (blir en hel del gnäll om jag tar låtar jag tycker om), sen ska jag fixa mat. Hur det nu ska gå vet jag inte. Men det är tanken som räknas.
Så kan vi säga GRATTIS (?) här också, eftersom hon ibland läser.

Igår var jag hos sofie och kollade eurovision. Det var så tråkigt att vi roade oss med att leta sprit, läsa sjuka bloggar, skratta åt vissa bdbfjortisar och kolla på folk som skedar ut ögonen på youtube. Mysigt!

Så mamma, detta underbara och informerande inlägget var till dig, som ett bevis på din underbara dotters tillvaro. Och jag lovar dig, jag ska aldrig skeda ut mitt öga.
Isåfall Just for you <3 för jag älskar dig. Och pappa får vara med på bild.
Han ser ut som en gangstah, vi snackar GTA (i london)

image61

Kommentarer
Postat av: Adam

Vadå Gangstah, Gta? :D hahaha:)

2008-05-25 @ 17:49:04
Postat av: sofie

gulligull:D

2008-05-25 @ 20:29:36
URL: http://neverdidipretendtofall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0