RAMONES & DEERE

Okej, man får skratta åt mig idag. Har varit i julita och kollat på när de släpper ut kor (första gången på hela året, eller något). Dampkor. PUSS. Nu tror pappa att jag vill bli bonde. Sure thing. Finns ju rätt schyssta John Deere tröjor. En sån ska jag ha när jag fyller arton. Yepp! Kommer matcha snyggt med min röda bränna jag skaffat. Och har precis pratat med en telefonförsäljare. Blir cp på att de ringer på söndagar och tjatar om olika saker. Och nej, jag är inte min pappas fru/sambo och jag är inte arton och jag ger fan i tvättmedel!

Nu ska jag hjälpa pappa grilla på nya grillen (som jag inte visste fanns), lyssna på massor av ramones och chilla. Efter det blir det skogen, hos något nytt kusinbarn som bör välsignas av mig. Yepp, krigarkid! Kanske ska läsa någon av böckerna jewnas sponsrade mig med också.

The KKK took my baby away

image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0