prestige mode

Ledig idag
Och jag älskar att ligga kvar i sängen när björken måste gå upp. Sen att jag bitchar och vägrar öppna ögonen är bara roligt. Men det är charm att vakna vid elva och äta frukost i all evighet. Sen att kunna spela tills bussen går är ju bara <3
Sandra åkte med mig och följde med ner till vårdcentralen/ICA. Köpte glass och hämtade schema. Ska gråta i fem veckor, men wööw på lönen. 

Gjorde en förjävla dum grej på cod igår. Valde att börja köra på prestige mode och ALLA vapen/perks försvann. Fick breakdown i hela hjärtat så jag var tvungen att spela upp mig lite imorse. Hann komma till rank 12 och har ett dugligt vapen. Lucky me


Kommentarer
Postat av: Anonym

cpunge. skaffa ett liv..!
=) pussipuss

2008-05-27 @ 21:44:37
URL: http://ziggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0