porr på min fina, rena dator

Nu finns det fyra alternativ att välja mellan
1. Skratta
2. Gråta
3. Kräkas
4. Generas

Fast den sista behövs nog inte. Whatever. Ofrivillig porr kommer upp på skärmen. Som om inte det vore nog så är det en neger som blir avsugen av ett skabbluder. Alltså jag visste att kräkreflexer fanns, men att de kunde LÅTA så mycket? Vad i helvete! Hon får lära sig att göra rätt för sig. Nu ska jag gråta över att den oskyldiga sidan jag var innne på ockuperades av snuskig negerporr. Väldigt ocharmigt och jag har säkert fått virus också, eftersom skiten inte gick att kryssa ner. Ska skratta lite över de roliga ljuden hon fick fram. Jamen ja. Trevlig kväll

"HÖHÖ"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0