måndag

Jag tycker inte om praktik. Allvarligt, man kan inte uppdatera varandra om helgen and so on. Blev bara en halvtimme med jossan idag. En HALV timme, trettio minuter - INGENTING! Tur att jag hade bitchjesper med mig hela tiden och att han var snäll. 

Har typ märkt om varor hela dagen, uncool. Nagellacket har liksom dött av det. Så jag borde ta bort och måla om. Har jag ork? Nej. Sov i två timmar när jag kom hem. Kommer inte kunna sova sen. Nu blir det unga mödrar och efter det tv-spel. Körde online igår och jag ägde en svensk badass hårt. HÖH, score låg på 140 över alla. Bra emubitch! Blev raggad på idag. Av en brandman på 30 +. Charmigt sådär första arbetsdagen

PUSSÄ


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur ska detta gå ?! Vi kommer säkert ha för mycket och prata om sen när vi kommer tillbaka till skolan så att vi inte hinner jobba på lektionerna!
Vi är ju alltid lite coolare än alla andra, mohahh

2008-05-07 @ 22:07:27
URL: http://findthemfwords.blogg.se
Postat av: Jossan

Hur ska detta gå ?! Vi kommer säkert ha för mycket och prata om sen när vi kommer tillbaka till skolan så att vi inte hinner jobba på lektionerna!
Vi är ju alltid lite coolare än alla andra, mohahh

2008-05-07 @ 22:07:51
URL: http://findthemfwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0