Lol part II

Det har lol:at vidare. Svenskan gick sådär. Fick cola abstinens och dog i tjugo minuter innan vi drog oss ner på stan och fixade. Sen hål i ca två timmar. Möte. Dödödö. Fick springa till bussen. Väl hemma fick jag äcklig mat (inget elak mot mamma, men pannkaka är kräks). Sen bilade jag med pappa till örebro, med hans kreditkort och allt. Hittar NOLL. Vidare till biltema och köper nätverkskabel, chillz. Sen körde jag hem. Bilen ville döda mig. Väl hemma tappade jag kex på golvet som resulterade i miljoners smulor. Ojojoj, det går bra idag

Men jag har nät på min ps3a. Och det var allt jag begärde.
Har gejmat med björken (och tvingat honom att fixa mitt nät ÖVER telefon, riktig grabb det där!). Undra om han blev trött på mig? Anyway. aedz baby, thank you

Paintskills sen igår. Löl

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0