Jag är tjock och har namnsdag tydligen

Segt imorse. Dog nästan av trötthet jo. Därav mitt osociala sällskap på bussen in (förlåt viktor). Mp3 och sen att fastna med blicken i 30-40 minuter är ganska skönt. Sen har jag mest bara chillat genom dagen. Jag och gyllen drog oss till skolan och pratade om idrotten. Mmhye, hoppas jag fattar det nu. Köpt en kjol också, som jag antagligen kommer lämna tillbaka eller kanske tvinga på emelie? Mjamja.

När jag slutade praktiken ringde jag mamma och ville ha flottig mat när jag kom hem.. hon skulle på vårfest - vilket betyder att jag och pappa får klara oss själva. Resultatet på det (och vetskapen om att det inte blir någon mat) så ringde jag min käre fader och berättade att jag var SÅ sugen på Mcdonalds. Sen lät jag söt och snäll och tydligen har jag namnsdag sa han. Och man kan ju inte säga nej till ett undernärt litet namnsdags kid? Så mcd it is! TJOCKT. Pratade med hanna påvägen hem också, fast nja. Vi var nog mest osociala. Haha

Nu ska jag försöka göra idrotten, fixa ny header och ringa sofie.
Bra jobb

K.


Kommentarer
Postat av: Jens

Gratulerar!

2008-05-15 @ 17:34:45
URL: http://jagharnuen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0