ett ord: Lame

INTE BRA att somna i något koma liknande tillstånd. Verkligen inte bra att äta bröd med gröna fläckar på. Inte så trevligt att vakna vid fem och inse att man fortfarande är .. mindre nykter. Sen att vakna och bli medtvingad till ikea är bad as hell. Jag är så lame att jag dör. Vad gjorde vi igår? Mer än att ha sönder badkar och åka longboard? Mh. Trevlans att jag ägde grabbarna på Guitar hero. HÖHÖ. Jamen, fick en schysst frukost av pappa i marieberg + en cola. Så nu måste jag dricka mer vatten, eftersom som cola förstör hela mitt dagliga intag.

Idag tänker jag inte göra något ansträngande. Att jag blev lämnad för att dö känns inte coolt, men ah. Får fixa mat själv då. Även fast jag knappt orkar röra mig. Blir säkert bara vatten och chips. Ska försöka mig på att fixa mitt ps3 också, så jag kan spela. Mh, annars blir det nog bara telefonterror mot sofie och bebz.

Min arm gör ont också. Det blir nog inte värre än såhär. Nu ska jag lägga mig och lyssna på travis. Bra jobb. Medvetslöst känns det. Kysses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0