det var fredag igår

Orkar inte uppdatera egentligen, ska ju tjocka mig i solen. Men awh, vad gör man inte för er små sweet kids?

Igår gick praktiken bra. Carl och sofie kom när jag slutat och vi köpte glass. Det var så mysigt att sitta i solen. Sen tog sofie hål i öronen och vi skrattade genom hela processen. Massa allmänt mys I say. Kom hem och hittar ett BARN på altanen, ett barn som förövrigt hatar mig och älskar alla andra. Dock så älskade hon mig när sandra och pontus kom och skrämde henne. Det gjorde min dag, lätt. Hon blev sjukt rädd, "HEHE". Följde med dem till dallas och träffade emil, han var dryg som vanligt. Sändra + pojkvän skulle hem och jag ringde sofiebaby och fick vara med att umgås med henne och tre gullepojkar. Det resulterade i en jävla massa bilåkande och grillning vid lyttersta. DUMT! Verkligen jobbigt dumt. Adam ringde och frågade om han fick komma och sova. Men jag kände inte för att vänta en timme, dra in en full unge i min säng OCH behöva lämna rummet. Bitch_90

ily  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0