Dear friends

Någon/några som börjar bli lite besatt/a av denna underbara blogg? Jag känner det på statistiken. Älskar er och jag antar att ni är psykopater som sitter utanför mitt fönster med kikare. Sniper-kikare (!?).. Okej, och ni studerar mig säkert när jag är som mysigast på morgonen - nyvaken, flottig och med snygga mjukisar. Ahmahgadh. Thank god att det är takfönster vid duschen, så kan ni inte snipersikta mig där (om ni nu inte har flygplan/satelliter/helikoptrar). Och om jag fortsätter tänka sådär kommer jag inte kunna sova. EHE

Näääw. Undra om man kanske skulle dra ner in flames nya nudå? Pepp!

Kommentarer
Postat av: Jossan

besöksförbud x4

2008-05-07 @ 22:09:51
URL: http://findthemfwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0