cry me a river

Jag är segast i världen. Jag förstår seriöst inte hur man ska utforma idrottsuppgiften? Har haft både möte och mailkontakt med idrottsmannen. Fattar fortfarande noll? Undra om jesper är på att dra en stund till skolan imorgon så vi kanske kan fatta? Dumt att jag börjar med det en vecka innan deadline. Och en annan uppgift ska in i övermorgon, chill tänkte jag. Upptäcker att häftet är på engelska. Har jag ork till sånt? NEEHEHEHEHEHE. Jag är seriöst sämst. Och inte får jag träffa sofie på onsdag heller. Kul liv. Och sitter inte sandra på bussen imorgon blir det suicide. Helt seriöst. Och min hudlotion luktar ogräs, fan. Solade i fyra timmar förut, tyckte jag fick värsta neger hyn (bye bye jeeew!), så kommer turken och säger att jag ser blek ut. Jävla människa! Unga mödrar är helt lost och pluggandet går skit.


Och om det inte var nog. ps3an jävlas. FAN.
OCH jag har börjat lyssna på takida. Nu går det utför. Jag HATAR takida !!(!)


Kommentarer
Postat av: sofie

haha ditt Takida-lyssnandet är för mig väligt väldigt underhållande. U made My Day bästiz:*

2008-05-12 @ 20:00:37
URL: http://neverdidipretendtofall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0