Bite to break skin

Ja. Jag ska ge bitchslaps, headshots och bitmärken på nästa lärare som prackar på mig mer skit. Jag är inte gjord för att plugga. Men idag har jag råpluggat och skrivit en redovisning jag ska ha på torsdag. Japp, tog bara två timmar. Klarade HLR idag. Så alla som känner för att bli lite medvetslösa kan bli det inför mig nu. Jag vet precis hur man ska göra! Steg för steg

Pappa frågade om jag ville vara med och tävla om en åkergräsklippare. Först tittade jag på honom som han sagt att jag skulle döda min ps3a. Men nu när jag tänker på det så vore det inte så tokigt? Fatta schysst att glida runt på en gräsklippare i sommar. Blir bårde brun och kan köra över fula turkar. Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0