update om dagen och cod

Alltså, det är inte mysigt att må illa. Verkligen inte när man känner att man måste nysa också.. Hm, spyan lär ju hänga på. "HEHE"

Var på hockey med familjen förut. Kollade när andreas körde. Och jag dog så hårt. Han såg helt lost ut, men dom vann med 9-2 (tack vare mitt supportande skrik från läktaren). Målvakten var så charmig när han släppte in mål, han skrek och slog klubban i sargen, vilken karl!

Och det blev ingen fest för mig ikväll, dels tidsbristen och tröttheten, och på det: illamåendet. Istället har jag en givande konversation med emil på msn, och ska snart se på melodifestivalen med mami och adam, om han behagar komma (vilkat han bör, eftersom det är internationella kvinnodagen today, så jag bestämmer!) Sen imorgon ska jag plugga satan till provet i veckan. Kyss på skolan. På tal om skolan blev det inget sista krig mot en lärare, för han hade inte tid? Okej, nu har jag "inte tid" att gå på hans lektioner mer.

Måste prata lite cod också. Jag älskar, alltså älskar, shipment. Alla banor borde vara så, man får galet mycket kills som leder till adrenalin x10. Och idag hade jag turen att få spela med riktiga jävla killers! Vi snackar score på 500-700, och jag älskade det! (Att jag nästan var sämst spelar ingen roll) För det var så roligt! YE, emubox levlar också, nu på 39. HÖHÖ

Kom nu björkis.

image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0