tisdag

Jag sjukanmälde mig imorse och följde med pappa till eskilstuna. Hade nog hoppats på en tur förbi cubus så jag kunde köpa jeans, men han hade "inte tid". Klart han hade, men han orkade nog inte. Men det gör inget, I love him anyway. Drog ner till outlet med mami.. och hittade en till skinnjacka jag vill ha. Måste sluta hitta dyra saker!

Kom nyss in också. Har suttit ute två timmar i solen. Jag älskar det! Men nu är jag trött, eftersom jag sov typ.. hela tiden? ehe, kommer bli segt att somna sen.
Ska åka in till björkis ikväll, även fast vi (jag) sagt att vi inte ska ses på ett tag. Men hur ofta firar man 20månader? Typ never. 

Utvecklingssamtal imorgon och måste plugga satan till provet nästa vecka.
- I just love school 


Kommentarer
Postat av: jossan

åå, slöa lilla emu ;)

2008-03-04 @ 15:40:20
URL: http://findthemfwords.blogg.se
Postat av: jossan

vaaar äääär duuuu ?

2008-03-05 @ 10:39:20
URL: http://finthemfwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0