london

okej. Jag ar i london och det ar sa mycket battre an sverige. Alskar staden och alla manniskor.
Har ganska mycket att beratta, men eftersom jag skriver pa ett fransk tangentbord och varje ord tar typ en evighet att skriva, sa kan jag beratta nar jag kommer hem.

Saknar alla jattemycket, det kanns lite jobbigt, men jag lovar att pa fredaq kommer jag inte vilja aka hem. Har inte satt nagon kandis an, men idag var jag utanfor stings hus och sa var vi och at pa Jamie Olivers resurang. Chillz.
Madonnas unge gar pa samma skola som emma, det ar ju lite coolt dock! 

och aedz, om du laser det har, jag saknar dig baby
och sofie, jag ar ledsen att jag missade din fest men grattis imorgon och ha en jattebra dag 

  Loves
K<3

Kommentarer
Postat av: Pontus

KOM HEM NU!

2008-03-26 @ 23:21:56
URL: http://enizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0