Let's do this

Jag känner mig seg idag, kan bero på massa saker. Chillz på vädret iallafall.

Övningskörde med pappa förut och det gick sjukt bra, jag är nära ett körkort nu, haha. Eller inte. Men bra gick det. Brabrabra. NU DU JOSSAN, nu har jag börjat igen : ) och ja, björn var på tv igår. Charmy!
Idag började mamma tjata om packing. Vad som ska med till england och vad som ska tvättas. Typ hela min garderob vill följa med, även de plagg som alltid varit (och kommer förbli) orörda. Och jag måste ha lite space kvar i väskan också, eftersom jag måste få hem allt jag ska köpa. Hur ska det gå?

Ska fortsätta med konferensen. Och sen ska jag tvinga ner mig till emelie.

k.

Kommentarer
Postat av: Jossan

:D braa! I

2008-03-16 @ 15:19:18
URL: http://findthemfwords.blogg.se
Postat av: sofie

bra jobbat bejbii, köp mycket fint och kom fan inte bort, för jag hittar inte i england(L)

2008-03-16 @ 17:25:33
URL: http://neverdidipretendtofall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0