Konferens & Reception

Skolan är verkligen kärlek idag. Speciellt när vi får 7 stora uppgifter som ska vara klara nästa lektion. HAHA, jag dör av ledsenhet och ångest. OCH att dum enis inte hjälper mig. Han borde vara förberedd på en headshot sen. Yew.

Min helg har varit okej. Fredagen var dock jobbig.. men det löste sig ganska okej. Hann med norrköping med sis, hittade självklart inga jeans, så någon borde dö. Fick åka snyggaste bussen iallafall. Hell0 pimp my ride, det var glassigt! Var hos andreas i lördags och sa grattis typ. Han var söt, hoppas han fixar jobbet åt mig. Åkte sen in till björkis och pratade. Det blev bra och det känns bättre. Igår skulle jag ha städat/pluggat, men jag åt mest hela dagen. Typ hela tiden. LOVE, jag ska bli tungviktare, ehe.

Nu ska jag kanske fortsätta med mina uppgifter? Annars kommer jag få plugga helvete i veckan.. Och vem orkar det?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0