hell0

Lyssnat på föreläsning med någon kille. Det var charm och jag skrev en schysst rapport som jag redan lämnat in. Bra på det aktiva fronten idag. Ska hem och plugga sen också, OM jag fortfarande är motiverad då vill säga.

Igår åkte jag till mitt mongo till syster. Kollade LA ink, andra avenyn (haha, HAHA), parlamentet och wallander. Hann med att käka en skål popcorn också, som vanligt. Och det var mysigt. Sen åkte jag hem och pratade med mamz och sov. Segt att gå upp imorse, även fast jag känner mig ganska glad så är jag fortfarande insane trött vissa dagar. Borde vara dödsstraff på körtelfeber. Och det är blir en riktigt sämst inlägg.
Men jag orkar inte anstränga mig med värsta hyper inlägget.. Kan ta det ikväll.

Skulle mest meddela att jag är ganska on idag

k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0