Ge mig vård

Jatack. Nu har jag ringt vårdcentralen och dom har ingen tid? Tack för den.

Idag ska jag hinna plugga konferens, ringa åhléns och träffa farmor. Det låter kanske inte mycket, men för en chiller blir det lätt stress, ehe. Skulle behöva ändra min layout i bloggen också, då jag tycker den är ganska off och oinbjudande.

Nu ska jag snart ha världens cpigaste lektion. Jag tänker bara sitta och stirra och se allmänt skitsur ut. Och det är jag bra på, tur det. Ska försöka tigga lite pengar av Miss S också. Eftersom mitt behov av socker är typ högt. För högt. BAD! Vill träffa min killer ikväll, men jag hinner inte åka till honom och jag antar att han inte vill komma till mig. Och det känns så tungt (för jag vill ha någon som drar mig på ryggen hela natten, PUSS) och för att jag saknar honom. 

Ska klippa mig imorgon och bli snygg! Fast varje gång jag klippt mig gråter jag en skvätt av missnöje. Alltid så och jag förstår inte varför (Jag som alltid är så snygg)? Nejmen. Det kan inte bli värre än vad det redan är. Mina toppar är helt av och det är så grymt slitet. Hade en liten incident med en hårsnodd som fastnade i hårtopparna, bara för att dom är så risiga. Det är lame. Kan inte ens ha håret utsläppt. Vi passar på det.

Nu ska jag hota lärare under pistolhot och be om ett mynt så jag kan
köpa rent socker

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0