:*

En viss classmate försöker lägga bud på ett antal uppgifter som ska vara gjorda tills imorgon. Är det fel att njuta av denna makt? Ochnej, den här gången säljer jag inte. Har slitit hårt för att färdigställa skiten.
Känner mig lite knepig idag. Har mycket att göra den här veckan, men ändå längtar jag lite tills imorgon så jag får träffa jossan och gänget. Dom är så charmy och jag trivs i deras sällskap. Ni är så bäst.

Nu ska jag byta till mig lite hemligheter med enis. Men han vägrar säga något. Och jag är så nyfiken att jag snart går av. Hemskt. Jag måste få veta ALLT om mina små gossar. Jag och jossan ska bestämma och godkänna framtida flickvänner och fruar. Det bara är så : )

Vi hörs imorgon mates :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0