uhn tiss

Min mamma åker på semester imorgon. Det betyder typ att jag och sofie ska leva tillsammans en vecka. Jag kommer alltså inte dö. Sofie gör god mat. Det är bra. Jag kan ju alltid diska och se söt ut  :>

Har blivit tvångsmotionerad idag av björkis. Han sprang som en travhäst och jag cyklade bredvid. Imorgon ska jag antagligen träffa sändy och hämta mitt battlefield, lulz på det. Kan ju betyda att jag kommer dö framför teven nu när mamma inte kommer upp runt halv två/tre och skriker på mig att jag MÅSTE sova. Well, det är på nätterna det går som bäst att spela. Hoppas sandra är sugen på att lana sims imorgon. Finns inget bättre än att kontrollera dom små liven (och bränna barnen inne osv). Annars funderar jag på att kanske dra på en HIMdvd och gråta ut min saknad efter valo, han som faktiskt såg mig i ögonen och bekräftade den kärlek som funnits mellan oss sen 2003.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0