dear friends

Nätet i skolan har legat nere hela morgonen. Jag gjorde NOLL på tre timmar. Sen nu när jag tänka plugga lite till provet så funkar skiten igen och jag fastnade här. Skit också. Mitt ps3nät vägrade funka igår, suicide. Ringde adamp och han hjälpte mig IGEN över telefon. Tur att han är så skicklig, för det är inte jag.

Idag vill jag ha skolavslutning. Eller mer.. Förfest hos jesper, sen ner på stan med alla studenter. Eller så vill jag ha nästa torsdag, massa brännboll med mina classmates. Uhuhuh, me likie. Ge mig något att förtära though. Jag vill ha en vodka med jordgubb/lime., Come here :*

12 minuter till prov. Ihii

Kommentarer
Postat av: Jossan

skriv inlägg!! gahghgaaahh, dear EMU

2008-06-03 @ 22:09:41
URL: http://findthemfwords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0