cry me a river

Sämsta skolavslutningen ever
Alla bara grät. Allt bara försvann och jag är så generad att jag vill dö. Personer som jag inte känner ett skit för fick trösta mig, personer som jag varit förbannad och ledsna på fick trösta mig. Alla bara tröstade och klart man forsätter gråta då (när man har ett par schyssta axlar att gosa in sig i, eheee). Jag har nog aldrig varit så förbannad på alla jag tycker om på samma gång. Och jobbigt var det. Men skitsamma. Gjort är gjort (sen att jag låg inne hela dagen igår med avstängd mobil är en annan sak, jag var för generad för att orka röra mig). Men det var inte mitt fel.

Kvällen var som bäst innan tio. Då var allt som det skulle och jag var GLAD och PEPP och fortfarande "ok" SNYGG och jag hade inte våldtagit sofie på golvet och jag bara GLED för jag var glad.  

Cool thing att jag var med på polisradion though
xxx :*

Kommentarer
Postat av: sofie

men nu har vi ju provat det också. slutsats: det fungerade inte för oss, vi är för glada egentligen. vi är alltså bäst! och värst tillsammans, haha. älskar dig

2008-06-16 @ 19:36:48
URL: http://neverdidipretendtofall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0