COVER ME (I'm reloading)

Klockan är typ halv fem. Och jag har inte spelat ett skit än. Istället har jag hunnit prata med sofie (<3) och powerwalkat med mamma och emelie. Det tar sig! Senare ska jag erbjuda mig att ta disken också, bara för att vara en underbar liten dotter. Och den här gången vill jag inte ens ha något, utan jag gör det av fri vilja!!(!)

Ikväll är det klanmatcher som gäller. Wöw. Så från halv åtta kommer jag vara okontaktbar. Bra, nu vet alla det, så ge fan i att störa. Sen är det dubbelavsnitt av SATC också. Bra kväll. Ska ringa min killer och fråga om han vill med till emelie på fredag. Inte för att han har något val direkt, men att fråga kan ju alltid vara trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0