bakisbrännboll

Ölbrännboll skulle det ha blivit igår. Blev istället en rätt så schysst kväll med klassen på diverse ställen i stan. Jag älskade det. Dock så visar sig alltid något skit dagen efter. Idag har jag alltså en rätt nice träningsvärk i magen, och det var när maffe skjutsade mig på cykeln genom hela staden. Kan nog mer säga kramp? Har FEM blåmärken på låret? Och jag vet verkligen inte hur de kom dit. Någon som känner sig skyldig? In that case die. Eller så var det när jag klättrade upp för en balkong som var sjukt jävla hög (tack för stödet under, ehehe). 

Brännboll imorse då. Bakisbrännboll. Hela klassen såg lame ut och tildebitchen satte sig på min mage. Jag har aldrig varit så nära att dö. Fifan. Och imorgon är det skolavslutning. HAHA, lolz

Kommentarer
Postat av: sofie

kom hit och är jordgubbar med mig och låtsas att världen ler, fast den drygar::::::

2008-06-13 @ 20:18:12
URL: http://neverdidipretendtofall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0