I can walk on water

Mådde så dåligt igår att jag intog ryggläge i typ åtta timmar. Varvade lite med sömn och gråt. Mamma tyckte synd om mig, med all rätt. Hon var i danmark idag och köpte present åt mig. Jag gissar på öl, eller hoppas på det anyway. Hennes väninna ringde x antal gånger och kollade att jag levde, och det gjorde jag ju - nästan.

Ikväll har jag varit hos min playmate hela kvällen. Hon är bäst. Sallad och en jävla massa garv åt tröga killar, utomhus. Skrattat så jag har ont i kinderna, hon är bäst den lille damen. Om jag blir rädd inatt får jag ringa henne, det är kärlek det. Och adam kan jag ju inte ringa, för han ska upp klockan sex imorgon. Jobbigt. Imorgon är jag free och ska sova i solen. Feeney tänkte höra av sig också, ser fram emot att diskutera hurvida han är emo eller synthare.

Nu ska jag se på SATC och kanske orka dra några varv search & destroy eller battlefield på ps3an innan jag somnar. Bra skit att nya uppdateringen kommit. Brabrabra. Och nu blev jag helt matt

princess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0