blush

Sol. Och moln. Och en mysko inställning till den här dagen. Emelie kom hit vid halv tio för att sola. Jobbigt nog fanns det bara moln, så hon entrade min säng och tjatade att jag skulle med till outlet. Sure. Båda somnade om och vaknade vid elva, så blev det frukost at hennes place.

Har hunnit med att fixa jespers present tills ikväll. Hela fyra stycken blev det. Så ikväll blir det partygirls först hos sofie, sen jesper, sen krogen. Och efter det ska jag gå till min björkblomma och pussa på honom. Vi har varit tillsammans i två år idag. TVÅ ÅR. Den karln håller i må jag säga. Tur att han är händig och smart och inte tröttnar på mig när jag ringer och tjatar om hjälp när ps3an laggar. :* ily bby



Kommentarer
Postat av: sofie

ni är sötast! löww:*

2008-07-04 @ 15:21:50
URL: http://anotheronebitesthedust.blogg.se/
Postat av: sewmon

grattis till era två år (: det är bara början era små sockerpuffar!

2008-07-18 @ 02:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0