08 days left (the trooper)

Hela den här dagen skriker FEL. Allt går åt hell idag. Jävla kunder, nöj er med att köpa ETT bröd och inte tusen olika sorter i SAMMA påse. Öhöhöh. Motvind idag med, fast inte hem. Weo. Fick två sms idag, pure. Hann läsa ett sen dog mobilen. Mindre roligt. Kul att mejerigrabben finns though. Han förgyller mitt liv på ICA <3

Ge mig kväll och ett boostat humör, jag behöver det
Och imorgon vill jag undvika bråkiga kunder.
Hörde jag någon som sa att Lördagar är kundtätast?
Yepp. Farväl

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kussen, hur äre? Kunden har alltid rätt??? haha

Jobba på, själv har jag semester om 2 dagar woooow

Puss

2008-07-18 @ 22:27:37
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0