This is england

Sitter i skolan nu dårå. Hade en trevlig sovmorgon fram till 12. Inget klagande där inte.. Vädret är mysigt också, chillz. Körde en vända cod innan jag gick förut. 12 kills streak och bäst på servern, sånt höjer humöret. Bra!
Kollade på This is England men björkis igår. Det var helt mysko, men jag älskar dialekten. Längtar ihjäl mig tills jag åker, bara tre veckor kvar nu.

Ikväll ska jag och mamma mysa med thé och mackor. Bra det, har inte träffat henne ordentligt på ett tag. Ska även beställa klipptid och söka fler jobb. Pepp på det idag =)

Hoppas emelie orkar ta sig till örebro med mig imorgon. För jag behöver nya jeans really bad, stuprör.. 

Nu ska jag skriva fakturor. PUSS

Kommentarer
Postat av: Chris

bet you can't wait to come here after seeing that movie ;)

2008-02-29 @ 21:12:11
Postat av: matilda gud

That is so true :)

2008-02-29 @ 21:32:33
URL: http://emubox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0