sure kid

Förstår inte hur ledsen man kan bli av att komma hem?
Antagligen jag som är dåligt överkänslig, men ta lite hänsyn och sluta tjata?
Jag orkar inte med sånt här skit idag, no way. Jag tänker dra mig tillbaka till stan för lite mys.
Lär ju stanna där tills Fredag.
Seg dag imorgon, med handel/matte och två timmars hål igen. Sen jobbigaste ÖFAn och organisation & ledarskap på slutet. Och sandra är sjuk, jag lär ju ta livet av mig!

Nu när jag ändå är i gång och klagar kan jag ta upp det här med:
jag är smal, jag vet att jag är smal, och sluta påpeka det tack.
Hur ofta är det man säger "vad tjock du är" till en tjock person?
Jag tar minst lika illa upp när någon säger att jag är "för" smal och säger det med nedlåtande ton.
Tror ni att jag valt det själv? Jag tycker det är skitjobbigt att aldrig hitta jeans för att arslet/låren är så
jävla smala. Men jag kan inte gå upp i vikt, det går inte. Får ju inte träna heller, så det går inte.
Om jag skulle skjutit varenda människa som sagt att jag är för smal, skulle jag ha en hel
jävla massgrav på tomten.

SÅ NEJ, jag är inte på humör idag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

headshotta !

Åhh fick du bilden större :)

2008-02-06 @ 20:30:29
URL: http://findthemfwords.blogg.se
Postat av: Anonym

dooh, ja har samma problem ju!

2008-02-06 @ 21:52:27
URL: http://enizz.blogg.se
Postat av: paaaduu

då är vi två med samma problem !

2008-02-11 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0