seven hours left

För snart byter vi katrineholm mot stockholm, och skolan mot konsert. Kan inte säga annat än att jag älskar det. Okej att jag fortfarande är rätt så opepp. Men det kommer nog påvägen i bilen =)

Har bara en lektion kvar för idag, och det är organisationen. Måste slita som ett djur för att färdigställa skiten tills imorgon. Hur det kommer gå vet jag inte, men jag (vi) ska ha VG.. annars känns det ovärt.
Hade ganska kul på ÖFAn idag dock, bästa gruppen + att vi fick godis.

Mötet med idrottsläraren och skolsköterskan gick okej. Tur att pappa var med. Men jag tycker inte om när folk ska vara så förstående och titta på en sådär jobbigt. Blir nästan gråtig av bara det. Kan skriva mer imorgon om vad vi pratade om. Känner inte för att ta det nu..  

McDonalds efter skolan, fatkid for sure
Uppdaterar imorgon om hur HIMälsklingarna var. hähä

Kommentarer
Postat av: sis

FATKID..! ohyes. Have it nice ikväller. Puss

2008-02-14 @ 16:07:38
URL: http://ziggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0