replica

Precis hemkommen från sandra.
Skulle egentligen pluggat organisation, men istället spelade vi spel och kollade på HIM. Och vi längtar galet mycket till torsdag. Då ska vi finally få se dem live. Hittade deras set list förut också, den ser lovande ut. Inte så mycket nya låtar faktiskt, mest gamla och det blir great!

Imorgon är det måndag igen. Känns segt... Skulle varit skönt med fredag imorn och lite fest på kvällen.
Dock blir inte veckan så jobbig, har tänk ta lite sovmornar och "ledigt". Känns som att jag får göra det den här veckan, kan ju inte missa så mycket viktigt.

Nu ska jag leta vidare efter byxor, eftersom mina älsklingar sprack förut.
Jag ska ha spandex, ehe. 80-tal for the win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0