ovärda människor

..finns det i överflöd.
 I SHOUT THE ORDERS, SHOOT TO KILL
Och det är inte bara en som ska dö, utan en hel hög. Tänker börja avrättningen imorgon klockan ett på mitt möte om idrotten. Jag kommer att bli ledsen vilket beslut som en tags. Skit också.. Vill ju ha det så bra som möjligt imorgon, inte vara ledsen på konserten. Gör mig glad?

Åkte in till stan igår då. Bjökis var hungrig så det blev McDonalds. En glass fick jag, ehe. Sen kollade vi på 500Kilos kliniken och likheterna mellan patienterna där och adam var slående! TJOCKIS =) Sen spelade jag lite, och det gick sämst. Jag är sämst. Måste köpa det så jag kan bli mer skillad!
Mysigt med sovmorgon dock (orkade aldrig handeln), gick direkt till maten och the crew. Sen svenska och ÖFA. Chillz på det. Samma sak imorgon, börjar tolv och slutar halv fyra.

Ska plugga nurå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0