Nytt inlägg, ehe

Bättre dag än igår. Mycket bättre. Är trött dock, men det kan bero på att en viss man låg och tjatade hela natten. Imorgon ska jag släpa mig in till skolan för en 40minuters lektion utan lärare, ovärt så det bara skriker om det. Självklart måste jag ner till duveholm, för en teorilektion på .. en kvart? Så jag missar 13.47 bussen. Men skitsamma, jag är glad nu anyway. Skolan gick bra, fått undan på några uppgifter som legat för länge.


Kollade på filmerna sen HIM. Bra skit, även fast min kamera inte är den bästa. Ser tydligt och ljudet är dugligt. brabrabra! Sen kom elgigantenreklamen förut. Sänkt pris på ps3!!(!) Ska visa min fader, men eftersom england snart skall besökas tror jag han avstår den här månaden också. Får hoppas på nästa månad dårå.

Nu ska jag börja göra ett par uppgifter till konferensen. Har två eller tre redovisningar att göra också, men emelie erbjöd mig att göra hennes header. Vilket väljer man, plugga eller redigera? Blir nog det senare alternativet ja.

/killer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0