Nalen - Stora salen - HIM

Jag är väldigt ordlös. Vet inte hur jag ska börja..
Men jag, sandra, mamma & pappa åkte till Stockholm igår vid 16.30. Åkte till pappas kusin en stund och fixade lite (vätskekontroll och sminkning. haha) sen drog vi oss mot Nalen. Kom precis när insläppet börjat och såg kön som var FÖR lång. Så vi dummade oss lite och ställde oss längst fram. Men ingen sa ju något, så det var lugnt eller? Anyway så kom vi in typ bland dom första, lämnade jackorna och intog plats ganska nära scenen (alla diehard fans stog redan där). Stog från åtta och vid nio började förbandet, dom var riktigt bra. Men jag var trött redan då och ville få fram HIM. Väntade och väntade typ. Vid tio började folk bli väldigt otåliga och det var sjukt varmt. Sen kom mina älsklingar och det var världens stämning! UNDERBART! De framförde låtarna perfekt, dock var Valo skyhög på marijuana. haha, det berättade han.

Men det bästa var snacket mellan It's all tears och funeral of hearts. Valo står och är helnöjd, pratar och röker. Publiken står ganska still och lyssnar. Men jag och sandra börjar vinka och hoppa. OCH han tittar på oss, skrattar så där obehagligt gulligt och säger: Oh, Hi there!

Jag dog stenhårt, seriöst. Ögonkontakt med Valo! De är nu de vackraste orden i världen och det bästa jag hört någonsin (förutom när adam sa att han var kär i mig första gången, gull). Älskar det! Okej, jag vet. Fjortismatilda, can't help it!

Men nu har jag självklart en såndär hopplöshet i mig. Att allt känns tråkigt och meningslöst. För det blir ju inte bättre än såhär? Nej.. Dock kan jag njuta av mina 15filmer och 200 bilder jag tog igår. Men konsert är det bästa som finns! Ska tillägga att jag INTE grät. Blev bara lite tårögd efter vårat Halleluja moment och när dom spelade introt till Funeral. Men dom var helt suveräna live. Skulle inte missat det här för allt i världen. LÖW

Imorse var det jobbigt att gå upp, sov bara tre timmar. Men det kan jag ta igen på lovet. Nu vill jag bara ta det chillz med björkis ikväll. Måste bara säga det här: DU korta jävla emo, ca 157 cm lång, som stog bakom oss igår, hade ful dialekt och kajal ner till kinderna. Negerkillen, thats right. Jag hatar dig, hoppas du och dina äckliga vänner dör. Ni var dom jobbigaste människorna jag någonsin träffat på. Sluta förstöra bra saker!!(!)

Nu har jag säkert glömt massa saker som skulle berättas?
Well.. märker nog det senare.
OCH JOSSAN, ha så kul på krogen ikväll! =)

puss


Kommentarer
Postat av: Berga

Hahahahahahahahaha, jag kommer följa din blogg ditt mongo!

2008-02-17 @ 22:14:01
URL: http://lorenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0