I shout the orders, shoot to kill!

Snart in till big city till björkis. Ska tvinga mannen att kolla på film med mig, även fast han måste plugga. höö. Hittat en ny skinnjacka jag vill (ska) ha. Skitsnygg och bra pris. Pure love =)

Sovmorgon från matten imorn.. tror även jag hoppar över handeln, för jag orkar inte ha hål i två timmar efter den. Förlåt nu jossan att jag lämnar dig själv den tiden. Men jag kommer till svenskan i tid hoppas jag. Så du slipper vara själv med de tre sega vännerna. 

Mitt postbrev idag var fruktansvärt ospännande. Eftersom det var skrivit för hand på kuvertet trodde jag att det var kärleksbrev från sthlmsbruden eller någon annan söt. Men nej.. Det var från ungdomsmottagningen, vilken besvikelse. Så nu måste jag ringa dom imorgon och byta tider och krångla. 

Nu ska jag leta grejer och sörja den mat jag aldrig fick idag (eftersom mami inte var hemma). Pappa är bra på mycket, fast inte laga mat. Vi hörs imorn.

/killer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0