Hemma

.. eller nästan iallafall.
Tog tåget tll stationen och gick hem till emelie.. så nu sitter jag här och väntar på henne. Ska skicka ut jobbansökningar idag är det tänkt. Behöver verkligen pengar tills i sommar. Ska hinna med england också, det kommer bli dyrt tror jag. Haha. Pappa får betala.

Kan inte vara hemma på onsdag.. Synd. Tänker dock ta sovmornar tisdag, onsdag och torsdag. Fast mest skulle jag behöva ta en på fredag, lär ju vara syndigt trött då eftersom konserten börjar 21.00 och så är den säkert försenad. Kommer nog hem någon gång efter 01.00. Men eftersom jag har jobbigaste arbetet som ska vara klart på fredag måste både jag och sandra ta oss in.. Får se vem som är tröttast.

Fick reda på när mitt möte med idrottsläraren och skolsköterskan ska vara.
Blir nu på torsdag och det känns lite b. Men tur att pappa är med och styr upp det hela. Slipper iallafall gå på idrotten imorgon, behöver bara ta en promenad och sen sluta. 

 Nu ska jag njuta av mysvädret och fika med min sis. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0